Imorgon vet vi kanske...

....vad det är för fel på Vilhelms leder. Idag ringde de från barnavdelningen, ja eller habiliteringen heter det väl, och erbjöd oss en återbudstid till neurologen imorgon. Jag är så nervös så att jag har gått omkring och plockat och städat och lagat mat och grejat hela eftermiddagen. Hur ska det här gå?
 
I förmiddags var vi i Köping och lämnade tillbaka semesterkläderna vi fått låna av snälla Camilla, när vi ändå var där passade vi på att titta lite på stan också, jag hade för mig att det brukar vara ganska bra rea på deras Lindex. Men där hade jag fel. Det fanns inte alls så mycket som jag hade hoppats på, men jag hittade ändå lite till Vilhelm. Nu är han så stor så att man får handla på avdelningen för stora pojkar och inte längre på bebisavdelningen. Men jag hittade inga bodys i storlek 86, det kanske bara är bebisar som har bodys, inte stora pojkar som ska börja på dagis.
 
 
Dessutom hittade vi efter mycket letande en boll som Vilhelm kan ha till sin träning. Sjukgymnasten ville att han skulle ha en boll att sitta och balansera på. Han satt riktigt bra på den, det är nog inget fel på balansen ändå! Men den var ju rolig att kasta också:
 
 
Medan jag virrade runt och var nervös inför morgondagen hade Vilhelm roligt i köket:
 
 
Önska oss lycka till imorgon!
 

Kommentera här: