<10000 =(

Idag är jag lite mer positivt inställd till det här med dagis. Vilhelm har varit jätteglad hela eftermiddagen och åt en stor, stor portion middag både idag och igår. Detta tackar jag dagiset för. Vilhelm har både lärt sig att sova ordentlig middag, de får väcka honom efter två timmar, och äta ordentlig lunch. Det ger en glad och nöjd Vilhelm! Så det är nog inte så dumt med dagis ändå.
 
Igår var vi på bvc och det gick lite sådär - sköterskan var nöjd, jag var inte nöjd. Vilhelm har gått ner nästan 600 gram sedan vi var i Västerås för tre veckor sedan. Så det var hejdå till 10 kilo för den här gången. Däremot hade han vuxit väldigt bra på längden, han är 79.5 cm nu, bara en kurva under normalkurvan! Han kanske blir en lång smalis? Men fortsätter han äta så här stora portioner är han snart över 10 kilo igen, viktnedgången måste bero på att han ätit så dåligt när han varit sjuk.
 
Aj, vaccination....
 
 
Pappa och Vilhelm bakar muffins (bra för vikten!):
 
 
Annars så är jag sjuk igen, jag mådde ganska bra igår förmiddags men det gick över ganska snabbt och nu är det skit igen. Men på fredag måste jag vara frisk hur sjuk jag än är.

Kommentera här: