Oharmonisk och okoncentrerad

Vilhelm är på dagis och jag sitter hemma och känner mig overksam idag också. Nu har jag slut på fotoalbum så jag kan inte ens sortera fler kort. Jag försökte mig på att lyssna på Harmonisk graviditet-CD:n men jag är alldeles för ofokuserad så jag förstod inte vad de sa. Istället blev det Maskinen och Panda da Panda, bebisen måste ju få lära sig lite om bra musik så tidigt som möjligt!
 
Jag tror inte jag ska ha så dåligt samvete över att Vilhelm går på dagis 15 timmar i veckan, han blir så glad när han kommer dit och ser kompisarna. Men inte de treåriga tjejerna som bara vill pussa och krama honom hela tiden... Inte konstigt att han blir sjuk! Så trots att han säger "Inte åka dagis!" så verkar han ha ganska roligt ändå. Hoppas jag i alla fall.
 
Det är inte alla år man kan plocka tomater i december:
 
 

Kommentera här: