Mummel, mummel

Jag vaknade arg och fortsatte vara arg. Och inte blev det bättre av den här lappen:
 
 
Här har jag riskerat mitt och mitt ofödda barns välmående för att köpa en tomtedress till Vilhelm (ja, jag var och köpte den i torsdags förmiddag innan vi åkte till förlossningen, förra året hade han ingen tomtedress så i år skulle han ha en om det så blev det sista jag gjorde!) och så får han inte använda den! Tomtemössan jag köpte till dressen är inte för utomhusbruk så den kommer han inte heller kunna ha eftersom de ska fira "lucia" ute på gården.. Suck, suck.....
 
Eller så är det jag som är överkänslig för att jag känner mig så totalt overksam och rastlös. Och egentligen ville Vilhelm hellre ha pepparkaksgubbedressen så han kanske skulle ha vägrat ta på sig tomtedressen i alla fall.
 

Kommentera här: