Lite arg som vanligt

Nu har jag varit hos barnmorskan och som vanligt när jag kommer därifrån är jag på dåligt humör. Jag var i och för sig inte på speciellt bra humör när jag åkte dit heller efter en morgon med bråk med en trött Vilhelm som inte ville äta frukost, medtrafikanter som kör som sniglar när jag har bråttom till dagis och fotgängare utan reflexer. Dessutom har jag sovit väldigt dåligt efter allt prat om förlossningar på gårdagens föräldrautbildning. 
 
Men i alla fall. Bebisen mådde bra och har vuxit på sig ordentligt sedan jag blev sjukskriven. Det har jag också gjort, nu väger jag mer än Jocke. Så kan det gå när man har tid att äta hur ofta man vill utan några kunder som vill ha hjälp PÅ EN GÅNG!!!
 
När Jocke kommer hem från jobbet åker vi till IKEA, Vilhelm blev överlycklig när han fick höra det.
 
 

Kommentera här: