33+6


Så blev det morgon igen. Igår kväll hade jag så ont i magen att jag inte trodde bebisen skulle stanna kvar länge till. Mycket värre än kvällen innan Vilhelm föddes. Nu gör det ont på ett helt annat sätt, tidigare var det mest som ett litet obehag men nu gör det ont både här och där. Jag kommer i alla fall klara mig till vecka 34+0 men det blir intressant att se om det blir ett 2013- eller 2014-barn.
 
Vilhelm 33+6:
 
 
Äntligen på väg hem från sjukhuset!
 
Lillebror 33+6:
 
 
(Nej, nu är ju inte jag så mycket för att visa upp mig utan kläder på internet men nu har jag ju inte så fruktansvärt många läsare så det blir ju inte så väldigt många personer som ser det. Låtsas att det är en bikini....)
 
Efter duschen imorse hittade jag Vilhelm här:
 
 
Lilla stackaren får fixa sitt eget mellanmål när mamma bara bryr sig om att duscha och sminka sig. Han var så duktig - jag hörde att han höll på med pepparkaksburken och satt och pratade om pepparkakorna så jag var helt säker på att han passade på att äta pepparkakor i massor när ingen hindrade honom men när jag kom ut i köket hade han tagit fram vindruvor och ett päron. Så duktig liten pojke!

Kommentera här: