Vilhelms jul 2012

Vilhelms jul 2012 i bilder:
 
 
Det var Vilhelms jul 2012. Vi började hos farmor, fastrarna och farbror pch åkte sedan vidare till mormor, morfar, moster och gammelgammelmorbror. Vilhelm var glad och nöjd trots sin förkylning, han är helt otroligt duktig på att äta sin medicin, inte en sur min trots att den kanske inte är så god!
 
Vilhelms julklappar:
 
 
Mycket bilar blev det, och Vilhelm kunde inte ha blivit mer överlycklig! Kläderna slängde han bara åt sidan direkt på jakt efter nästa bilpaket. Tusenlappen tänkte han slänga i soptunnan, men där gick Jockes och min gräns för bortskämdhet...
 
Idag kom den tredje tanden fram, den högre övre framtanden, den vänstra ligger precis under tandköttet så den kommer nog fram vilken dag som helst.

Kommentarer:

1 maria:

Oh vad mycket fint han fick... =) ja bilar är en hit här med så nog märks det att det är små grabbar vi har hehe..
Willis fick även ett litet eget kök i julklapp och det va en riktigt hit.. tänk få fixa trixa med kastruller och dylikt utan att mamma och pappa säger ajaj hehe.. rena drömmen för willis!!

Svar: Han är helt biltokig! Det var så roligt (tyckte vi i alla fall) när han fick ett paket med kläder, han slängde bara iväg kläderna och slängde sig över nästa paket och hoppades på en bil!
Vi hade tänkt köpa ett kök till Vilhelm också, han har alltid så roligt med det som finns på öppna förskolan men så fick jag belutsångest över om vi skulle köpa det från IKEA eller det från Coop.... Jobbigt när det finns två saker att välja på! Jag kanske lyckas bestämma mig till nästa lön kommer...

Gott nytt år!! Kram!
Susanne

Kommentera här: