Inga shorts

Om två veckor åker vi till Kanarieöarna och Vilhelm har inte ett enda par shorts eller sommarskor i rätt storlek. Var får man tag på sommarkläder mitt i vintern? Barnsecondhanden kanske? På Tradera fanns det i alla fall inte.
 
Vilhelm och jag har ägnat förmiddagen till att sortera bland alla tidningar och papper som ligger under soffbordet. Det är just det här som är anledningen till att jag inte ville ha ett soffbord med hylla under, det är alldeles för lätt att bara lägga ner all gammal skit som man inte orkar bestämma sig för var man ska lägga. Men nu är det rensat och fint och jag hittade en räkning under soffan som skulle ha varit betald igår. Vilhelm är expert på att lägga viktiga saker under soffan, men nu ska det bli ändring på det. Alla viktiga papper ska lägga på ett bättre ställe från och med idag!
 
Vilhelm läser morgontidningen till frukosten:
 
 
 

Kommentarer:

1 Camilla:

Vad har han för storlek? Jag har en hel del ;)

Svar: Åh vad bra det skulle vara! Han har storlek 80-86.
Susanne

Kommentera här: