I love nya kameran

Att köpa en ny superkamera är utan tvekan det bästa beslutet jag tagit i år näst efter att uppgradera till snabbare internet. Titta vilka fina bilder man kan ta med nya kameran:
 
 
Man behöver inte ens hålla på att zooma och greja, det fixar kameran helt själv!
 
Men Vilhelm är lite tveksam. Han blir väldigt allvarlig när kameran kommer fram och vill varken skratta eller titta in i kameran. Han tyckte nog bättre om den lilla rosa kameran.
 
Den stickade tröjan kom hans gammelfaster förbi med idag, han tyckte den var så skön så att han inte ens protesterade när jag tog på honom en tjock tröja fast vi inte skulle gå ut. På tal om att gå ut så har Vilhelm och jag inte kunnat gå ut i det fina vädret idag - Jocke tog nämligen med sig vagnen till jobbet. Av misstag (säger han, men jag tror att han ville att Vilhelm och jag skulle sitta inne hela dagen...)

Kommentarer:

1 mimmi:

Min sambo har också "råkat" ta med sig vagnen några gånger. När man ringer och frågar om han kan tänka sig att komma hem med vagnen så har han inte tid. Så jag tror som dig, dom vill att man ska sitta inne.
För övrigt, väldigt fina bilder :) fina bilder på söta Vilhelm!

Svar: Haha, precis, det tror jag också! Det blev ju inte bättre av att han dessutom tagit bilen som vi har barnstolen i, så jag kunde inte ens åka och köpa blöjor, men vi klarade oss precis på de vi hade!
Susanne

Kommentera här: