Årets julbrev till avd 69

God Jul önskar Vilhelm!

 

Nu är jag 15 månader och full av bus. Jag ägnar mina dagar åt att krypa runt jättefort och det går så bra att krypa så jag ser ingen anledning till att lära mig gå trots att mamma och pappa tjatar på mig. Jag tycker också om att städa och drar gärna runt på min dammsugare eller skrapar golvet med fönsterskrapan eller hjälper till att plocka ur diskmaskinen.

Jag kan peka ut alla mina kroppsdelar och håller på att lära mig bokstäver och färger.  Jag äter fortfarande som en häst och sover gott på nätterna!

Jag väger nu 9500 gram och är 76 cm lång. I mars börjar jag på dagis! 

Hälsningar från Vilhelm Carlsson från Kungsör som bodde hos er mellan den 6/9 – 10/10 2011 med mamma och pappa Susanne och Joakim

Kommentarer:

1 mimmi:

vilken fin bild och gulligt brev :) det uppskattar dom nog.

Kommentera här: