Friska.....?

Inget kräks och ingen diarré på flera dagar, vågar jag påstå att bröderna Carlsson är friska nu? 

Trots sjukdomar har både Vilhelm och jag släpat oss iväg på varsin ridlektion. Vilhelm fick lilla gulliga Kaxe:

(null)

...som inte är lika trött som han ser ut. Jag hade Grace igen. Den här gången var det ingen som hade henne lektionen innan så jag fick både sadla och tränsa henne, jag klarade att sätta alla remmar utom en rätt så jag är ganska nöjd.

(null)

Vi försöker oss på dagis och skola inorgon igen. Jag har fått tillbaka min förkylning som stannade upp i måndags när Jocke ringde och berättade att Axel kräkts på dagis. Konstigt hur kroppen kan agera under stress. Men nu är barnen friska, så jag kam vara sjuk istället. Fast det bryr sig ingen om, jag går till jobbet imorgon som vanligt ändå. Tur att jag har doktor Alida som kan ge mig en spruta när som helst helt utan förvarning.

(null)

Kommentera här: