Ett helt år!

Älskade lilla gosepluttan har fyllt ett år idag, stora fina duktiga tjejen! I helgen hade vi ettårskalas.
 
Vilhelm och Axel samarbetar och sorterar godis till regnbågstårtan:
 
 
Alida hoppar i gungan istället för att hjälpa till
 
 
Tårtan blev så här fin:
 
 
Vi slog på stort (kunde inte bestämma oss...) och bakade både prinsessrulle och prinsesstårta till vår lila prinsessa:
 
 
Gullepluttan:
 
 
Hårbandet satt kvar i flera sekunder innan hon slet av sig det och slängde på golvet.
 
Äta tårta själv, med ordentliga skyddskläder:
 
 
 
På kvällen kom jag på att jag inte tagit något kort på hennes kalaskläder. Alida var inte så sugen på ett photoshoot så dags på dagen.
 
 
Tur att Axel alltid ställer upp på at vara med på kort:
 

Spindeltatuering i pannan dagen till ära har han också.
Men några finns bilder fick vi ändå:
 

Nappen löser alla problem. Ja, hon har äntligen börjat med napp vid ett års ålder, och jag får sova på nätterna igen för första gången på ett år. Det har varit en jobbig vår då hon vaknat och ätit nästan varje timme, men nu sover hon till klockan fem, äter lite och sover vidare. Napp är den bästa uppfinningen någonsin.
 
Det här fick hon i present:
 
 
Idag på sin riktiga födelsedag har vi firat lite mer.
 
Jocke hade fixat ett fint presentbord igår kväll så jag blev lika överraskad som Alida när jag kom ner imorse:
 
 
Fikatjejen Alida:
 

Det här var det i paketen:
 

Så det har hänt lite på ett år:
 
 
 
Men hon är fortfarande lika duktig på att äta när hon hittar något riktigt gott:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: