Stackars Axel

Stackars Axel ville gå och lägga sig redan klockan 16.45 men jag lyckades hålls honom vaken till 17.45. Antingen har han haft en hård dag på dagis eller så är han på väg att bli sjuk igen. Hur kan jag ha fått två barn med så olika immunförsvar? Konstigt är det.


Alida kryper riktigt bra nu, hon är snabb också. På en sekund smög hon fram till toalettborsten och välte den. Jag stod precis bredvid och bytte blöja på Axel men jag märkte ingenting, knäpptyst är hon. Hon har blivit mycket nöjdare och sover bättre sedan hon äntligen fick till det där krypandet. Idag har Alida och jag varit väldigt duktiga och sorterat och rensat bland sängkläder och handdukar, Alida kröp omkring och grejade med sitt hela tiden. Äntligen! Men på eftermiddagen dög inget golv, då var det sele som gällde igen.

Kommentera här: