Hästtjej

Jag har äntligen fått någon att titta på hästhoppning med - Alida! Hon brukar inte bry sig mycket om vad som är på tv men ikväll satt hon som klistrad och hängde med stor inlevelse med över alla hinder. Jockes hårdträning med djurboken har gett resultat, hon vet att hästen säger "iiiiihhhh!"

Om några år ser jag fram emot att åka till stallet med henne varje lördag (men det går inte, jag jobbar varannan lördag, alltså ser Jocke fram emot att åka till stallet varannan lördag).


På tal om jobb så har jag bytt jobb. Den första april går jag från att vara lageransvarig apotekare på LloydsApotek i Köping till att vara läkemedelsansvarig apotekare på Apotek Hjärtat i Köping. Jag fortsatte alltså min tradition med att byta arbetsplats efter varje mammaledighet, nu får det inte bli fler barn, jag vill inte byta jobb igen.



Kommentera här: