Operation och femårsdag 🎉🎂💙🔪🏥😫💀💉

Jag överlevde. Jag opererades 8.30 och var hemma igen 15.30 så det gick ju snabbare än en vanlig arbetsdag att ta bort en kroppsdel. Men vid vissa tillfällen skulle det vara bekvämt om barnen var vuxna och utflyttade, Axel har varit arg och skrikit hela eftermiddagen (jag gick upp och la mig i sängen med en podd i öronen till slut för att slippa höra. Sedan ville Vilhelm ha hjälp att bygga ihop sin födelsedagspresent, polisbåten, och sedan hittade jag en fästing precis under hans öga som behövdes plockas bort direkt. Dessutom skriker Alida för att hon vill ligga och gosa efter maten men jag vågar inte ha henne liggande på såren längre än nödvändigt. Stackars barn. Nu försöker jag få igång datorn så att jag kan fixa med min sjukanmälan så att Jocke får vara pappaledig den här veckan. Sedan ska jag försöka sova, mitt huvud snurrar och jag är hungrig men jag vet inte vad jag vågar äta, lite dålig information får man faktiskt både före och efter operationen angående såna praktiska saker.

Men det viktigaste av allt! Grattis Vilhelm på femårsdagen!

Kommentera här: