Ex-cons

Vilhelm skulle hämta ett memoryspel men hittade istället ett ark Spidermantatueringar. Här har vi resultatet:

Vad fina de blev! När jag sa till Vilhelm att det mest är före detta fängelsekunder som har tatueringar på halsen tyckte han att det var ännu coolare än tidigare, sedan blev det några tatueringar i ansiktet också. Hur ska det här gå på gymnastiken imorgon? Kompisarna kommer nog tycka att det är ganska snyggt! (Men vad säger deras föräldrar...)

Idag har jag äntligen gjort något åt mitt hår, jag hade ju en tid bokad den 18/5 men eftersom Alida inte kunde tänka sig att vänta till den 19/5 med att komma ut så fick jag avboka den. Men nu är jag fin igen. Blond har jag också blivit igen, det är så mycket jobb när man är rödhårig, det ska färgas och grejas för att inte se tråkigt ut och det har jag inte tid med nuförtiden.

Kommentera här: