Supermom

Idag är jag Supermom. Jag har alldeles själv gått på bio med tre barn utan några större katastrofer, det förtjänar en utmärkelse!

Annat bra jag gjort idag är att lämna barnen I TID på dagis, ta en långpromenad med Alida, bakat lussebullar, beställt alla julklappar och städat och tvättat lite. Det här är en av de mycket få fördelarna med min medicin, man behöver inte sova så mycket och man blir ganska speedad (men sedan blir det en total crash som i helgen men då har man i alla fall fått mycket gjort...). Förresten så ska jag börja trappa ner alla tre mediciner, ögat börjat äntligen bli bättre. Bra för stackars Alidas mage också.

Alida på kylig promenad:

Nästa vecka promenerar vi i sol och värme istället.

Alida är verkligen redo att springa runt med Vilhelm och Axel, hon blir helt tokig när de springer fram och tillbaka framför henne, hon ligger i babygymmet och hejar på.

Imorgon ska Alida och jag åka till jobbet med en påse lussebullar. Jag vill ju ha löneförhöjning nästa år också!

Kommentera här: