Dagens ungdom

Dagens ungdom:


Men till hans försvar så är han faktiskt jätteduktig, han har lärt sig både alfabetet och alla bondgårdsdjur på engelska. Och dessutom låg jag i andra hörnet av soffan och såg likadan ut. 

I förmiddags åkte vi och köpte små fotbollsmål och en liten pool. Målen till Axel som visat sig vara duktig på fotboll och poolen till Vilhelms små båtar så att han inte behöver leta efter vattenpölar att leka med dem i. Men sedan dess har jag inte gjort ett dugg så framåt kvällen mådde jag så dåligt i hela kroppen av att bara sitta stilla så att jag blev tvungen att låtsas gå ut och hämta posten bara för att få röra lite på mig, det är ju faktiskt 70 meter fram och tillbaka till postlådan så det räckte ganska lagom. 

Förresten så är det väldigt skönt att värmen försvunnit så att jag kan använda mina älskade stödstrumpor igen, mina ben har varit som elefantben i sommarvärmen!

Vilhelm letar efter vattenpölar till båtarna:



Kommentera här: