Första tanden!

Min lilla bebis har fått sin första tand! Slut på gulliga tandlösa leenden. Men leenden med små tänder är också ganska gulliga. Hon fortsätter att vara olik Vilhelm och Axel, Vilhelm fick första tanden på ettårsdagen och Axel när han var nio månader, om vi får några barn till så kommer de födas med tänder om utvecklingen går åt samma håll. Nu förstår jag varför hon helst av allt ville sitta och gnaga på säkerhetsinformationsbroschyren när vi flög hem, den kliade nog bra på tandköttet. Och så förstår jag varför hon inte haft sitt vanliga soliga humör den senaste tiden, hon har gömt sin lilla tand väl så jag blev ganska förvånad när jag hittade den. När Vilhelm fick första tanden hade vi sett i flera veckor att den var på gång men nu var vi ovetande. Nu vill vi ha tillbaka den Alida som sover hela nätterna.

Litet tandlöst leende:

Kommentera här: