Grannen får en stenleverans



Axel tog sin lilla gåvagn och gick och ställde sig och tittade på när grannens blivande stenläggning lastades av lastbilen. Det dröjde inte länge förens 
resten av familjen anslöt, jodå, jag gick också dit och tittade till slut.


Vi har planer på att bygga en trappa i slänten mellan huset och garaget så att vi slipper halka nedför backen en vinter till. Vi får se om det blir några pengar kvar efter husmålningen.

Imorgon ska vi på utvecklingssamtal med Axel, det blir spännande, jag vet inte alls hur han beter sig på dagis. Hemma är han väldigt envis och högljudd men så tror jag inte att de uppfattar honom där. Vi får se.


Vad arg han var när saker och ting inte gick som han ville i sandlådan, mycket humör i en liten kropp. Inte så liten förresten, vi har fått börja köpa storlek 5 på blöjor till honom, så stora blöjor har Vilhelm aldrig haft.

Jag deklarerade idag och gjorde en liten upptäckt - datasnillet Axel har raderat alla mina ikoner på skrivbordet. Och jag har ingen aning om hur jag ska få tillbaka dem.


Tomt. Bara marsvin, inget annat.

Kommentera här: