Slut på semestern :(

Så var det slut på semestern för den här sommaren. Tråkigt. Men det ska ändå bli roligt art träffa jobbarkompisarna igen, jag fick ett meddelande på Facebook om att de saknar mig så jag måste nog sakna dem lite också.

Några bilder från semestern:








Ja, ja, det är bara fyra månader kvar till nästa semester.

Idag åkte mamma och jag på ett spontanbesök till Linnéa i Karlskoga. Där shoppade vi på Coop, jag hittade faktiskt både en legohelikopter sim Vilhelm ska få i födelsedagspresent och några fina saker till köket. Coop är inte så dumt ändå! Sedan shoppade vi vidare på Kronans Apotek (jag vet att man inte ska stödja konkurrenten men de har smink och det har inte vi!) och till en liten affär där de hade rea på reseförpackningar, det är ju trots allt bara fyra månader kvar till nästa semester. När Linnéa slutade jobbet åkte vi hem till henne och åt och hade trevligt och jag kom inte hem förens det var dags för Vilhelm och Axel att sova. 

Vilhelm har så svårt att somna nu för tiden, han verkar tänka mycket på döden "Hur ser man ut när man är död?", "Hur känns det att dö?". Många svåra tankar för en liten kille. Men jag har hittat en bra bok om döden, istället för Bajsboken så heter den Dödenboken, jag är ledig på torsdag så då kan vi åka till biblioteket och titta om de har den där. 

Dags att sova och förbereda sig mentalt inför morgondagens prövningar.







Kommentarer:

1 Anonym:

Boken är både bra och lättsam, biblioteket har två böcker som är inne.

Svar: Tack Camilla, hoppas den kan hjälpa lite mot Vilhelms alla funderingar så att han kan sova i lugn och ro igen!
Susanne

2 Camilla:

och det var jag som kommenterade ovan.

Kommentera här: