Varmt på femmånadersdagen

Vilhelm var lite trött efter dagens bad. Han låg en stund i sängen men kom sedan ut till Axel och mig och sa att han inte alls var trött. Så här gick det:


Han sov två timmar på mattan, men när klockan började närma sig 17.30 tyckte jag det var dags för honom att vakna.

Medan Vilhelm sov satt Axel och jag i soffan och funderade över livets svårigheter. När vi tröttnade på det:


Ny bok för mig och träning i gymmet för Axel. 

När Vilhelm vaknade somnade Axel i vagnen och sov och sov och sov. Jag fick väcka honom också till slut. Då hade han inte ätit på 4.5 timme så jag började nästan bli lite orolig. Nu sover han igen, det är nog jobbigt för honom med värmen.


Axel upp-och-ner på femmånadersdagen:


Då kör vi lite jobb imorgon och på söndag då.








Kommentera här: