Sommarlov!!

Tänk vad sjukgymnasten hade varit nöjd om Vilhelm sovit så här som bebis:


En liten groda! Inga stela leder här inte!

Idag har jag börjat laga mat inför den stora dagen nästa måndag. Päron/äppelpuré med extra rapsolja. Det här har jag sett fram emot, jag tycker det är jätteroligt att hålla på att greja med bebismat och puréea allt möjligt och omöjligt. Nu återstår bara att se huruvida han tycker om min mat eller inte.

Gårdagens lunchsällskap:


Gladaste lilla killen sedan Vilhelm var i samma ålder!

Vilhelm har gått sista dagen på dagis (och sista dagen på småbarnsavdelningen) idag, nu blir det 10 veckor sommarlov. Jag tror inte att han riktigt förstått vad ett sommarlov är och han vet inte hur lång tid 10 veckor är men han är glad ändå. Sommarlov ska så klart firas med glass!







Kommentera här: