Bf

 
Idag skulle jag jag alltså ha legat i en säng på förlossningen plågad av skoningslösa nerver ending smärtor. Men det klarade jag ju av redan för fyra veckor sedan så idag kunde jag stanna hemma och ta det lugnt istället. Och tagit det lungt har jag verkligen gjort, Jocke och Vilhelm har varit ute och åkt pulkà, handlat mat och åkt på alla möjliga ärenden men jag och lillen har verkligen inte gjort någonting.
 
 
Så har vi sett ut hela eftermiddagen, både lillen och jag. Men det behövs, imorgon måste jag vara pigg och glad igen så att jag orkar leka med Vilhelm hela dagen.
 
Lillebror sov mycket bättre inatt, han kom tillbaka i sina gamla rutiner igen och vaknade bara en gång för att äta. Hoppas det fortsätter så. Jag ska hålla mig borta från vitlöken i fortsättningen, idag har jag ätit quornfärs så vi får se hur hans lilla mage reagerar på det.
 
Vi har plockat fram babygymmet igen, båda bröderna Carlsson har roligt med det!
 
 
.....fast på olika sätt.
 
 
 

Kommentera här: