Bilder från senaste månaden

Ibland är livet ganska konstigt. Idag har jag blivit erbjuden två jobb och tackat ja till det ena och det jag tackade ja till hade jag inte ens sökt, jag blev uppringd av chefen, en tjej jag jobbat med i Eskilstuna, igår kväll klockan 22.40. Min första reaktion eftersom jag inte kände igen numret var att undra vilken konstig människa som ringer så sent på kvällen och om jag skulle svara överhuvudtaget. Men det var ju tur att jag valde att svara för nu har jag ett jobb som jag faktiskt ser fram emot att gå till. Jag har verkligen inte sett fram emot att gå tillbaka till mitt gamla jobb men nu känns livet lite ljusare igen.
 
Om allt går enligt planerna (jag vågar inte hoppas på för mycket förens jag skrivit under kontraktet!) ska jag börja jobba heltid den 18:e augusti och hoppa in och jobba helger lite då och då från maj. Jocke verkade tycka att jag skulle börja jobba ännu tidigare, han ser verkligen fram emot att vara pappaledig. Jag har faktiskt också trivts med att vara mammaledig den här gången men det kan ju vara roligt att ha några veckor kvar att ta ut senare också.
 
Jag har i alla fall valt ett yrke där det inte är några problem att få jobb. Hoppas det här blir bra nu så att jag kan få tillbaka lite arbetsglädje.
 
Jag hittade några bilder från den senaste månaden i kameran. Lite syskonkärlek finns det ändå!
 
 
Vilhelm är inte trött och tänker absolut inte sova:
 
 
Första badet:
 
 
Fotavtryck till babyboken:
 
 
Sova lite grann:
 
 
Vem är snyggingen i spegeln?
 
 
Var är Vilhelm?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: