Läskigt på olika sätt

Igår kväll blev jag livrädd - jag satt och tittade på tv, minding my own business, och helt plötsligt känns det som att jag får en kniv i ryggen. Det gjorde så ont! Jag har glömt hur värkar känns men jag kan tänka mig att det var så de kändes. Det gick över efter en liten stund men otäckt var det. Idag är dagen (28+4) då Vilhelm började bete sig annorlunda i magen. Jag var på konferens med jobbet och på kvällen spelades ganska hög musik i lokalen bredvid, Vilhelm började då sparka mycket mer än vanligt och sedan fortsatte han sparka tills han var ute. Fast den här lillen har varit lugnare än vanligt idag så han verkar inte vara på väg att sparka sig ut än.

Idag upplevde Vilhelm sitt första fredagsmys med godis, ostbågar och film. Vi försökte först med Bamse, men 10 sekunder in i filmen kom Skalmans bord gående alldeles av sig själv och Vilhelm blev så rädd att han skrek rakt ut. Det fick bli Rorri Racerbil istället, den är lika bra även efter 100 tittningar tydligen...



Kommentera här: