Surkart

På lördag kan jag inte längre kalla mig twenty-something utan blir då 30+. Det måste firas. Så här gick diskussionen för några veckor sedan då Jocke försökte hitta på något vi kan göra på den stora 30-årsdagen:
 
J: Ska vi åka på kryssning och ha en sån där fin hytt?
S: Nej. Jag vill inte åka båt.
J: Vill du ha någon sån där upplevelse? (Jocke hoppade fallskärm när han fyllde 30...)
S: Nej, jag vill inte uppleva något.
J: Vill du åka på spa och få såna där behandlingar?
S: Nej. Jag vill inte att någon ska ta på mig.
J: Herrgårdsweekend?
S. Orkar inte.
J: Ska vi stanna hemma då?
S: Va!? Ska jag bara sitta hemma på min 30-årsdag?
 
Ibland är det ett under att någon står ut med mig när jag knappt gör det själv.
 
Efter det surade jag i några dagar tills Jocke tröttnade och tog saken i egna händer och bokade in en Stockholmsweekend. Här ska vi bo:
 
 
Sheraton!

Kommentarer:

1 Maria:

Haha det där låter exakt som mig *asg*..

Hoppas ni får det skoj på stockholmsweekenden =)
*kram*

Svar: Haha! Vi får väl försöka, under förutsättning att jag inte får någon av mina många dagar då livet känns ovanligt svårt =)
Susanne

Kommentera här: