Mig själv?

Idag har jag nästan varit mig själv igen, Vilhelm och jag har grejat i trädgården hela dagen. Vi har klippt häcken, rensat ogräs, vattnat blommor, kollat in grannens vinterdäck (Vilhelm...) och matat marsvinen med äggskal (Vilhelm...). Och jag är inte totalt utmattad! Är det för att jag börjat med järntillskott eller är det för att jag närmar mig vecka 12? Det är i alla fall inte för att jag sovit tillräckligt, i natt kunde jag först inte somna och sedan vaknade jag långt före Vilhelm. Det kanske var för att jämna ut gårdagens 14-timmarssömn. 14 timmar igår, 6 timmar idag.
 
Apropå grannens däck. Det är minsann inte vilka däck som helst, det är Volvodäck. Först förstod jag inte vad Vilhelm menade när han kom och berättade men sedan kom jag på vad bololol betydde.
 
Igår vid Skillinge Udd:
 
 
Och en kraaaaam! Mitt bland smultronen!
 
 
Imorgon ska jag till tandläkaren och fixa tanden som krånglat sedan i julas. Äntligen!
 
 
 

Kommentera här: