Midsommarbilder

Vilhelm dansar med farmor:
 
 
Sedan försökte jag ta kort på Vilhelm och midsommarstången. Men Vilhelm hade som vanligt inga som helst planer på att stå stilla:
 
Inte lätt...
 
Efter dansen blev jag erbjuden av en äldre man med rullator att byta Vilhelm mot hans rullator, men jag bestämde mig för att behålla Vilhelm trots att det kan vara bra att ha en rullator ibland.
 
Sötaste lilla kusinen Olivia kom på besök lagom till efterrätten:
 
 
Hon är född i samma vecka som Vilhelm och är nu två månader. Men jag kan helt omöjligt förstå att Vilhelm varit så där liten. Och ännu mer omöjligt är det att förstå att han varit nästan 1,5 kilo mindre än vad hon är nu!
 
Och så sanningen bakom midsommarkransbilden....
 
 
Inte alls rolig! Men efter en stunds eftertanke och lite lek med lastbilen var det som att han kände att "Nu kan ni väl få ta ett kort på mig om ni så gärna vill!". Så här fin blev han då:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: