Inte alls bra

Vissa dagar glömmer man inte - den 17:e juni 2011 är en sådan dag, det var då vi såg Vilhelm första gången.
 
17 juni 2011:
 
 
2012:
 
 
2013:
 
 
.....och nu såg jag precis i datorn att jag hade fel. Det var den 14:e juni vi var på ultraljud...
 
Imorgon och på onsdag ska jag jobba på apoteket i Skiljebo i Västerås. Jag har absolut ingen lust att åka till Skiljebo, jag har inte varit där sedan Vilhelm låg på neonatalen och då var jag där nästan varje dag. Inte på apoteket kanske men i alla fall på ICA. Sedan dess har jag inte varit där och jag hoppades på att aldrig behöva åka dit igen, men min chef ville annorlunda. Må dåligt av tanken på att återse Skiljebo city är bara förnamnet.
 
Idag är det inte bra. Jag har ont i magen till och från. Jag undrar om sammandragningar kan börja redan i vecka 9? Idag är jag i vecka 9+0 och jag hoppas på att få uppleva 30 veckors graviditet till istället för 20, eller ännu värre 15 veckor till. Varför kan inte saker och ting bara få vara bra? Med Vilhelm hade jag ju inte det minsta lilla problem förens dagen han föddes, men sedan kom alla problem på en gång.
 
 
 

Kommentarer:

1 malin:

Nej men du.. självklart ska allt bara vara bra! Tror nog att man kan ha sdr så tidigt. Annorlunda andra grav oxå. Håller tummarna att allt blir toppen o att bebis föds fullgången o frisk! Kram

Svar: Enligt Google är det helt normalt med andra barnet... Och jag tror faktiskt att det är det! Ska höra med barnmorskan på onsdag. Kram =)
Susanne

Kommentera här: