Sova, sova, sova

Vilhelm sov till 9 imorse och det gjorde jag också. Men jag känner mig ändå helt svag i kroppen och yr i huvudet så 9.5 timmars sömn är tydligen inte tillräckligt. Efter frukost blev stämningen här hemma lite sämre när Vilhelm tog och vred upp tvättmaskinen från 30 grader handtvätt till 95 grader, kläderna överlevde som tur var, annars hade jag blivit tvungen att åka tillbaka till New York och köpa en ny bh och en ny tröja och det hade ju varit jobbigt. Eller inte...
 
Det är kanske inte så konstigt att Vilhelm inte kan sova middag, nu har han legat i sängen och pratat och "tappat" igelkotten och nappen på golvet och jag har varit inne och hämtat dem och efter en stund har han "tappat" dem ur sängen igen. Men egentligen är han jättetrött, han orkade knappt öppna munnen när han fick lunch och han verkar trivas ganska bra med att ligga i sängen och prata för sig själv så han får väl fortsätta en stund till så somnar han nog till slut.
 
Jag ska prova om lite lunch kan få mig att må bättre.

Kommentera här: