Hosthost

Det blev inget dagis idag, Vilhelm är alldeles för sjuk. För första gången någonsin har vi som föräldrar haft en natt då vi bara sovit några timmar. Vilhelm har hostat och hostat. Han hostade så mycket så att jag på morgonen blev tvungen att ringa min hemliga leverantör av receptbelagda läkemedel så att Vilhelm kunde få sig lite Mollipect. Efter några doser mådde han mycket bättre så det blir kanske dagis imorgon i alla fall. 
 
Men nu är jag sjuk igen istället, det käns som om jag fått örononflammation. Vi får se hur jag mår imorgon.

Kommentarer:

1 Camilla:

En sådan leverantör vore guld värd för varje småbarnsfamilj ;)

Svar: Haha! Min pappa har samma hosta som Vilhelm så han fick dela med sig av sin medicin!
Susanne

2 Camilla:

Och Vilhelm får krya på sig, även du! Bacillerna är väldigt jobbiga just nu :(

Svar: Ja jättejobbiga! Nu hoppas jag bara att Vilhelm mår bättre snart så vi kan fortsätta med inskolningen!
Susanne

Kommentera här: