Skithög

När jag hämtade Vilhelm idag var hans overall genomblöt och både han och overallen luktade som om de blivit doppade i en dasstunna. Eller lekt i en sandlåda med dolt hundbajs är kanske mer troligt? Så det vara bara att stoppa Vilhelm i duschen och kläderna i tvättmaskinen så fort vi kom hem. Nu luktar det konstigt i hela badrummet istället eftersom tvättmaskinen står där  och släpper ut det äckliga bajsvattnet. Dessutom är det något konstigt på min jacka eftersom jag bar Vilhelm till bilen och i bilstolen såklart.
 
Nu ikväll har jag suttit och framkallat de sista korten från USA-resan. Och jag säger som alla andra gånger då jag framkallat kort - jag längtar tillbaka! Nu var det dags för Washington (den folktomma staden) och Philadelphia (den iskalla staden):
 
 
Jahanehej, roligare än så här blir det nog inte. Imorgon åker jag och Vilhelm till sjukgymnasten igen.

Kommentera här: