Don´t mess with me!

Jag har blivit en sån där stenhård och hjärtlös människa som är så iskall inombords så att jag inte lämnar ut Lyrica till missbrukare med abstinens (och intervall på receptet) trots att de tänker gå hem och ta livet av sig om de inte får hämta ut sin medicin NUUUU! Och som inte lämnar ut medicin utan recept trots att jag får en utskällning på finska. Tråkig inställning av mig.
 
Vad trött man blir på folk ibland. Tror de själva att vi vill hjälpa dem när de är så otrevliga? Inte en chans.
 
Idag åt Vilhelm majs med ketchup till kvällsmat, vi hade gjort iordning en skål med youghurt, banan och hallon men han ville hellre ha majskorn med ketchup. Intressant smak.
 
Det verkar som att Vilhelm har slutat skrika när vi lämnar honom på dagis, i alla fall tillfälligt. Skönt! Han blir så glad när vi kliver ur bilen och han ser att vi är på dagis så han verkar trivas bra nu. Då behöver man inte ha så dåligt samvete för det längre.
 
Imorgon har jag en till ledig dag, vi ska åka och köpa ingredienser till smörgåstårtan Jocke ska bjuda släkt och vänner på på lördag.

Kommentera här: